20 Temmuz 2009 Pazartesi

Ver Coşkuyu!

Bir TV programcısı olarak yaz sezonunda yapılan işlere hayretler içerisinde bakıyorum. Rezalet diz boyu tüm kanallarda. Geçenlerde ATV'de yayınlanan Ver Coşkuyu isimli yarışma programına denk geldim. Bir sahne gördüm ve kapatmak zorunda kaldım. Ne rezil bir program!


Aslında bu program bir şarkı yarışması. Ancak konsepti gereği yarışmacılara, daha önceden bilmedikleri bir sürpriz hazırlanıyor. Onlar normal olarak şarkı söylemeye başlıyorlar ama bir yerde hiç beklemedikleri bir olayla karşılaşıyorlar. Olayı görmezden gelip şarkıyı en iyi şekilde söyleyebilen yarışmayı kazanıyor. Anlatınca normal görünüyor ama problem o başlarına gelen olaylarda. Başlarından kurbağa yağıyor, su dökülüyor, saçları kazınıyor vs...


Ama en tiksindirici ve rezil olanı en son gördüğüm bölümdü. Oldukça kıllı bir adama şarkı söylerken ağda yapmaya başladılar. O da bütün bunlara seyrici kalarak şarkısını söylemeye devam etti. Öyle ya sonunda ödül var! Televizyon tarihinde gördüğüm en iğrenç sahnelerden biriydi.
Başta bu programın yapımcılarını, Programın yayınlandığı ATV'nin yöneticilerini ve bu tür yayınları ekranlardan temizlemeyen RTÜK'nu kınıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder