31 Temmuz 2012 Salı

Evmanya mı bir daha asla


‎Evmanya isminde internette bangır bangır her mecrada reklam yapan janjanlı siteden alışveriş yapma gafletinde bulundum, hay bulunmaz olaydım. Yıllardır internetten sürekli alışveriş yapan birisi olarak şimdiye dek sadece hepsiburada.comla sorun yaşamıştım, şimdide aynı türden sorunu Evmanya ile yaşadım. Acı tesadüfe bakınki her iki şirkette Doğan Holding'e ait... 
30927 kodlu siparişimi 13 Temmuzda vermiştim, üç ürün istemiştim birisi sağlam geldi, birisi bozuk geldi birisinin ise hala yerinde yeller esiyor. Bozuk olanı zar zor iade ettim, gelmeyen üründense hala haber yok, bozuk olan ürünün para iadesi hakkında da defalarca bilgi sormama rağmen, tek bir bilgi yok.15 günde kaç kez mail attım bende unuttum, ilgi alaka sıfır, ilk maillerime en azından dönüş olmuştu ama son durum hakkında tek bir satır cevap yok günlerdir. Müşteriye bu kadar saygısızlık olmaz. Müşteri hizmetlerini günlerdir arıyorum hatları sürekli meşgul, başkada sitede bir numara yok ulaşabileceğim. Alışveriş yaptığıma binlerce kere pişmanım. Sırf reklammış geriside yalan, hakkımı artık tüketici derneklerinde aramayı düşünüyorum ve Doğan Holding'i arayıp ağzıma geleni saymayı.
Geçen yıl Hepsiburada.com lada benzer bir sorun yaşamış ve bir ay boyunca uğraşmıştım ürünlerii teslima alıncaya kadar. Demekki Doğan Holdingin şirketlerinin huyu bu, böyle şark kurnazlığı yaparak insanları soyup soğana çeviriyorlar. Aynı hataya nasıl tekrar düştüm diye kendime kızıyorum, yazıklar olsun devletide böyle böyle soydular demekki yıllarca.  En sonunda facebook sayfalarına baktımki benim gibi mağdur olan onlarca insan yazmışlar siteye. Tabi birde yapılan yorumlar siliniyormuş küstahça. Neyseki benim bıraktığım yorum henüz silinmedi hatta ürününüz yarın kargoya verilecektir diye bir cevapta yazmıilar göstermelikten. Bikere günlerdir  tek satır cevap vermediğiniz müşterinizin sorunun nasıl şıp diye çözücerdiniz, hem ne malum benim sadece gelmeyen ürün için yazdığım bozuk gelen ürün iadem ne olacak, cevap yok. Neyse dur bakalım yarın kargoya verilecek olan neymiş bekleyip görelim, ondan sonrada ipliğini pazara çıkaralım bu Evmanya'nın.

2 yorum:

  1. Bu tür deneyimlerin paylaşılması şart. İyi ki paylaştınız. Hiç olmazsa kimin ne olduğunu öğrenip ona göre seçeriz alış veriş yapacağımız firmaları. Aynı şekilde memnun kalınca da paylaşılmasından yanayım. Hak edene hak ettiği muamele!

    YanıtlaSil
  2. Tam bir husran bu evmanya paranla rezil oluyorsun...dogan online yaziklar olsun ...sakin sakin bulasmayin marka firma bunlara aldanmayin

    YanıtlaSil