2 Ekim 2009 Cuma

Ev hanımlarına Allah sabır versin!

Geçtiğimiz günlerde evde istirahat ediyorum. Vakit geçmek bilmiyor, sohbet gazete de bir yere kadar… Annemle birlikte o kanal bu kanal geziyor, zap yapıyoruz moda tabirle. Tık, tık, tık, yok hiçbiri ilgimizi çekmiyor. Sözde tematiğinden tut, popüler yayın yapanına kadar onlarca kanal var kumandaya kayıtlı. Ama hiçbiri çekmiyor çekemiyor bizi kendine. Akşamlarımız uzun süredir dizilere mahkum eyvallah fakat gündüz kuşağında da zırıl zırıl kadınları ağlatan erkekleri bağırtan, sunucuların bir psikolog edasında had bildirip ahkam kestikleri süregelen programlar ekranı kaplamış durumda.
Kanallarda ya kadının biri bağıra bağıra kocasına sayıyor bir yandan sulu sepken ağlarken, ya oruç günü yemek programları erken erken iştah kabartıyor, ya da 0-6 yaş grubuna hitap ettiğine inandığım diziler birbiri ardına endam ediyor… Annem en sonunda sıkılıyor ekranın sıkıcılığından ve bir tane film aç da izleyelim baksana ekran terapi merkezine dönmüş deyiveriyor.
Sen misin onu diyen. Bu kez bilinçli bir izleyici edasında kanallar arasında film arayışına giriyorum. Fakat nafile! Abartmıyorum tam 20 dakika aşağı yukarı dolanıp duruyorum fakat ekranda yemek programından ve kadın programından başka hiçbir şeye rastlayamıyorum. Caaanım ulusal yayın yapan televizyonlarda ilaç için bile arasan bir tane ne yerli ne yabancı filmin izine rastlayamıyorum.
Bu kadar çeşitliliğin arasında bu tektipleşmeyi hayretle tecrübe edip, pes ediyor ve ben de annemle birlikte oturup Oktay ustadan kabaklı çörek tarifi almaya karar veriyorum. Ama artık cidden ekrandaki bu tek tipleşme sizce de kabak tadı vermedi mi?


EKRAN TİMİ - Haber 7
ekrantimi@haber7.com

14.09.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder