7 Temmuz 2009 Salı

Metrobüs Sizin Neyinize!


Bu fotoğrafı geçen akşam Mecidiyeköy metrobüs durağında cep telefonumla çektim.

Ne zamandır sinirlendiğim bir konu vardı. Edirnekapı - Söğütlüçeşme hattında çalışan 34A numaralı hat Mecidiyeköy'den binen yolcularla nefes alınmaz hale geliyor. Hele bir de İlk duraktan bindiğin halde oturamamışsan daha da kabus oluyor. Sıcağın etkisinin henüz azalmadığı saatlerde klima da yetersiz kalınca bayılmamak mümkün değil! Tabi bu araçların imal edildiği ülkelerde yolcular konserve kutusu gibi binmiyorlar araçlara... Tamam belediye talebi karşılayamıyor ama biraz da bizim insanımızda suç var diye düşünüyorum. Acelesi olan da olmayan da tıklım tıklım metrobüse binmek için çaba harcıyor. Hem kendine eziyet hem de daha önce binenlere. Edirnekapıdan boş bir araca biniyorsunuz. Mecidiyeköy'e kadar zaten doluyor. Mecidiyeköy'deki yoğun yolcular da binince baygınlık geçiriyorsunuz. Kendine sahip çıkmayan magandalardan mı korunacaksın, ter kokusunu duymamak için burnunu mu tutacaksın, sıcaktan bayılmamak için nefes almaya mı çalışacaksın. Buna bir çare diye düşünürken geçen gün bu tabelayı gördüm. Bu tabela önce sadece Zincirlikuyu'dan boş araç kalkıyor şeklindeydi. Ama baktılar ki bizim halkımız mal anlamıyor biraz daha açıklayalım demişler ve tabelayı değiştirmişler. Ama gelin görün ki hala bir değişiklik yok. Anlamıyorum ben bu insanları. İyi muameleyi haketmiyorlar diye düşünüyorum bazen. Metrobüs sizin neyinize...

ASUNAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder