9 Temmuz 2009 Perşembe

Ahiret Üzerine Skeç(!)

Dün gece televizyonda zap yaparken SHOW TV'ye takıldım. Yeni bir skeç programı başlamış "Bu Film Bitmez" diye. Açtığımda karşıma çıkan skeç çok absürttü. Sözde evde beslenen hayvanların satıldığı ya da koruma altına alındığı bir yerde oyuncuların canlandırdığı farklı hayvanların aralarındaki diyalogtu konusu. Ama o kadar kötü, o kadar kötüydü ki anlatamam. Bir kere belden aşağı espri yapmadan güldürmeyi beceremiyorlar asla! Tahammülü zordu ama daha ne kadar kötü olabilir diye seyretmeye devam ettim.
Sonraki skeç ise ahiret üzerineydi. O daha da kötüydü. Sözde sarhoşken araba kullanan iki dolandırıcı ölüyorlar ve hesap vermek için ahirette bekliyorlar. İlk başta öldüklerinden habersiz kendilerine seslenen dış sese "abicim abicim" diye hitap ediyorlar. Onlarla konuşan Haşa Allahmış meğer. Bunun farkına varıyorlar bir süre sonra ama sululuklarından birşey kaybetmiyorlar. Neyse bütün skeçi anlatmama gerek yok.
Sonunda aslında ölmediklerini, polis merkezinde bunları yola getirebilmek için böyle bir oyun oynandığını anlıyoruz. Şimdiye kadar bundan daha rezil ve kötü bir skeç seyrettiğimi hatırlamıyorum. Skecin iğrençliğinden çok cüretleri beni çok şaşırttı. Nasıl böyle bir şeye cesaret ettiklerini anlayamadım. Toplumumuz bu kadar mı kötü hale geldi? İdeolojilerimize sahip çıkamadık, artık inancımıza da mı sahip çıkamıyoruz? O kadar kızdım ki yazmakta güçlük çekiyorum. Nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum doğrusu. Allah hidayet versin...
ASUNAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder