22 Ocak 2011 Cumartesi

Turkcell'den şikayetçiyim!


11 yılı aşkın bir süredir yediğimiz tüm kazıklara rağmen Turkcell kullanmaya devam ettik. Ekonomik olsun diye abone olduğumuz Alo paketlere sürekli minik değişiklikler yapılarak ( göz boyama değişiklikleri ) zam yapılıyor. Zaten o paketlerdeki dakikalar da yetmiyor nedense? Birden bitiveriyor. Üstelik bizim talep etmediğimiz hizmetlerin ( Mesela son 48 saatlik kullanım hariç şu kadar dakikanız kaldı mesajlarını canının istediği sayıda ve zamanda gönderiyor ) ücretleri de faturaya yansıtılıyor. Artık daha fazla Turkcell'e para kazandırmak istemiyorum. İnsanların üzerinden kazanılan paraları İstiklal Caddesindeki aptal reklamlarına harcamak yerine insanlara iyi ama ucuz hizmet olarak verseler daha anlamlı olur ve asıl reklamı o zaman yapmış olur Turkcell. En kısa zamanda daha ekonomik konuşma sağlayan diğer operatörlerden birine numaramı taşıyacağım ve ailemdeki diğer beş kişinin de numaralarını taşımasını sağlayacağım.

5 yorum:

  1. Senelerce kazıklanmaktan bıkıp vodafona geçtim..şu anda daha memnunum. Geçen de son kota aşımını belirtmediler ve fatura yüksek geldi, şikayet ettim siz uyarıyoruz dediniz ama uyarmadınız diye..dikkate aldılar ve yarı yarıya düşürdüler faturayı..ne diim.

    YanıtlaSil
  2. Ben de sonunda pes dedim ve Vodafone geçtim. 4 ay oldu şimdilik bir sorun yaşamadım... Turkcell'in kendine çeki düzen vermesi gerek acilen, çok şımardı.

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim ilk adımı attı O da Vodafona geçti. Sıra bizde...

    YanıtlaSil
  4. o mesajlari da mi ucretlendiriyor??

    YanıtlaSil
  5. Evet şu kadar dakikanız kaldı mesajları ücretli.

    YanıtlaSil